RKC Sopron


MÉSZÁROS KRISZTIÁN SFG II instruktor, FMS I-II szakértő, TRX Instruktor, Primal Move instruktor
Tel.: 06-20/3414-581, e-mail: turmix79.mk@gmail.com


SZABÓ CSILLA
blogíró

Edzések

Hétfő és Szerda
19:00 kisterem
20:30 nagyterem

Best Fitness
Sopron, Vándor S. u.

Címkék

COMBGYILKOOOOOOOSSSSS!!!!!!

RKC Sopron 2012.08.30. 20:12

A szerdai edzés combgyilkos volt, és ekkor még nagyon finoman fogalmaztam!!!!

Az elején nagyon kis lazának tűnő edzés a végére elég jó eldurvult!!

Kezdtünk a szokásos kis primalmove-os bemelegítéssel, ami fogadni mernék hogy a küldő szemlélő számára egy nagyon könnyűnek és még esetleg mutatósnak is tűnő mozgás.... na de próbálja csak ki bárki, rájön hogy több mint aminek látszik! Feltéve ha a szabályokat betartva lassan koncentráltan végzi és nem teszi le a térdét.


Szóval a laza ízületi bemozgolódás után jött egy  nagyon kényelmes sorozat: 3 deadlift és 5 swing nagy súllyal, minden 1 percben 1 kör. (nem jegyeztem meg hány kör lehetett, de sztem kb. 10)

Na aztán Főnökünkben valami elpattant, mert pillanatok alatt bevadult, vagy csak a kényelmes 1perces körök láttán kapott vérszemet, de kitalálta, hogy  50 swing 10 guggolás, 40 swing 20 guggolás és így tovább míg át nem fordul...
 10 swing 50 guggolásig.

Háááát, asszem nem kell mondanom... élveztük....

végülis 150 swinget és 150 guggolást csináltunk. Mindenki kiszámolhatja magának hogy hány kilót mozgatott meg. Én személy szerint: 2x150x12kg=3.600kg

Azt hittem Krisztiánt csak péntek reggel fogom emlegetni, különböző nem túl kedveskedő szóösszetételben, de legnagyobb meglepetésemre már ma reggel, mikor a lépcsőn próbáltam lejutni, sűrű jajjgatások közepette, elhagyta néhányszor szeretett edzőnk neve a számat....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rkcsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr514742575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MJohnny 2012.09.19. 11:20:21

Nem hiába blogolsz, én olvasom :)

RKC Sopron 2012.09.29. 10:25:34

@MJohnny: :) na vééééégreee valakiiiiii! :D
süti beállítások módosítása