RKC Sopron


MÉSZÁROS KRISZTIÁN SFG II instruktor, FMS I-II szakértő, TRX Instruktor, Primal Move instruktor
Tel.: 06-20/3414-581, e-mail: turmix79.mk@gmail.com


SZABÓ CSILLA
blogíró

Edzések

Hétfő és Szerda
19:00 kisterem
20:30 nagyterem

Best Fitness
Sopron, Vándor S. u.

Címkék

Edzés 2011. 01. 03.

RKC Sopron 2011.01.03. 22:52

Csak mert annyira "szeretek" futni, a mai edzés néhány kör kocogással kezdtük....

Aztán swing 20kg 30/30 5 kör. Körönként 22db sikerült.

2 perc pihi

15 perc TGU (nekem kezenként 19 kör fért bele, bár csak 8 kg csináltam.)

2 perc pihi (bár H. "Ordító" Krisztiánnak annyi sem, mert sunyizott)

15 perc gugolás létrában nekem 12 kg-val. Asszem 9 köröm volt 3-as létrában.

Na a végén Krisztián kimutatta a foga fehéjét:

18mp/18mp swing/kocogás (csak mert úgy "szeretem") Két súllyal felváltva dolgoztunk, én 16-20. Ebből volt állítólag 14 kör. Ha még kettő lett volna akkor tutira vagy sírvafakadok vagy megfulladok. Hogy melyik melyiknek a következménye lett volna, azt nem tudom...

Tamás kedvéért egy összesítés:

kb. 9848 kg-t mozgattam meg, 446 swing-et, 38 TGU-t, 108 ugolást csináltam.

Bocsi,  hogy csak a saját súlyaimat tudom, de örülök hogy edzés végére ennyit is sikerült megjegyezni :)

 

Címkék: edzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rkcsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr72558654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása