RKC Sopron


MÉSZÁROS KRISZTIÁN SFG II instruktor, FMS I-II szakértő, TRX Instruktor, Primal Move instruktor
Tel.: 06-20/3414-581, e-mail: turmix79.mk@gmail.com


SZABÓ CSILLA
blogíró

Edzések

Hétfő és Szerda
19:00 kisterem
20:30 nagyterem

Best Fitness
Sopron, Vándor S. u.

Címkék

Okosítós hétvége!

RKC Sopron 2011.03.06. 19:00

Ezen a hétvégén mindkét kedvenc sportomból kaptam egy kis elméleti oktatást!

Néhány gondolat a kettlebellről, illetve az RKC rendszeréről, amit eddig is tudtam csak nem sikerült megfogalmazni! A kettlebell segítségével minőségi testedzést végezhetünk,  minőségi mozgást tanulhatunk. Korrigálhatjuk azokat a helytelen mozgásokat, testtartást,  gerinc-deformációt, amelyet civilizált életünk és (ülő)munkánk során helytelenül elsajátítottunk. A helyes mozgásminta megtanulásával egy időben életre keltünk olyan izomcsoportokat, melyek müködtetéséhez sok kalória kell, így munkájával sok zsírt is éget. Az RKC rendszer (és itt most az RKC-t hangsúlyozom, mert nem az eszköz a fontos, hanem az hogy milyen rendszer szerint és hogyan használod azt) segítségével testünk szerkezete átalakul. A zsírból izom lesz, nő a fizikai és szellemi állóképesség és javul a testtartás. Mindezt én is tapasztaltam magamon! Ha megtanuljuk újra helyesen használni a testünket minimálisra csökkenthető a sérülés a sportban és a hétköznapokban is.

http://rkchungary.wordpress.com/2011/03/06/rkc-a-kozosseg/

A egy szenzációs MEDIBALL oktatáson is volt szerencsém részt venni Budapesten. Újra rá kellett döbbennem, hogy ez mennyire más világ mit az kettlebell és mégis (vagy pont ezért) milyen jól kiegészíti azt. Teljesen más dimenzióba kerültem a Mester szavait hallgatva és már-már azon kaptam magam, hogy tátott szájjal figyelem. Figyelem, ahogy a mozgásról beszél, ahogy mozog. Úgy vélem mérhetetlen tudás rejtőzik minden mondata mögött! A mozdulatokat próbálgatva rájöttem, hogy mennyire be vannak kötve a vállaim. Minden gyakorlatot olyan mozgástartományban végeztünk, ahol a hétköznapok során még véletlenül sem járok sem én, sem más szerintem! Minden mozdulat "kellemesen" fájt, de tudtam, hogy ez jót jelent! És tényleg! Ha ráérzel a tested harmonikus mozgására a labda sem fog annyiszor lepottyanni!

Már alig várom hogy májusban a soproniakkal is megismertethessük ez a nagyszerű sportot! :)

Címkék: intro elmélet mediball

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rkcsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr142716119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása