RKC Sopron


MÉSZÁROS KRISZTIÁN SFG II instruktor, FMS I-II szakértő, TRX Instruktor, Primal Move instruktor
Tel.: 06-20/3414-581, e-mail: turmix79.mk@gmail.com


SZABÓ CSILLA
blogíró

Edzések

Hétfő és Szerda
19:00 kisterem
20:30 nagyterem

Best Fitness
Sopron, Vándor S. u.

Címkék

Aerobic-maraton! Ott voltunk! :)

RKC Sopron 2011.02.26. 19:19

Február 26-án sor került a III. Soproni Aerobiknapra az Egyetemi Sportcsarnokban. Ildikó meghívására mi is részt vehettünk egy kb. 10 perces bemutatóval.

A napunk jól kezdődött, ugyanis amikor megérkeztünk és nagy nehezen sikerült parkolóhelyet találnunk Szentgyörgyi Rómeó X3-asa mellett. Rómeó udvariasan fel is ajánlotta hogy segít nekünk, amikor meglátta hogy pakoljuk ki a belleket a csomagtartóból, úgyhogy egy 16-ost gyorsan a kezébe is nyomtam :D

 

 

 

 

 

 No comment ...:D

Mester arcát sem kommentálnám... :D mondjuk úgy kissé izgult :P

Némi csúszással, de végül színpadra kerültünk. Ügyesek voltunk :D Tetszett mindenkinek és állítólag jól nézett ki ami csináltunk. Krisztiánra menet közben vetettem egy-két pillantást, szegény nagyon vörös volt! De ügyesen konferálta a dolgokat és elmondott minden lényeges dolgot, amit 5-10 percben el lehet mondani!

 

     Azért jól mutattunk az új egyenpólónkban!!! :D :D :D

 

 Amikor lejöttünk a színpadról, hárman-négyen is odajöttek és mondták hogy milyen jó volt és milyen ügyesek voltunk, az nagyon jól esett! Remélem meglesz a hozama is...

 

 

 

 

 

 

  "Beller" Krisztián és a press! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TGU

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 Tamás és egy gyönyörű guggolás!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ákos... szép...

 

 

 

 

 

 

 

 

   A fényképeket Csilla barátnőmnek köszönhetjük! :D

Címkék: intro

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rkcsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr552693225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MáT 2011.02.27. 22:01:23

Hi Csilla!

A kamerával készült felvétel túl nagy kiterjesztésű, ezért nem emailen megy, hanem feltettem a youtube-ra. Szerintem holnapra jóvá is hagyják, és akkor küldöm majd a linket. (aztán ha Ákosnak megjavul a laptopja, akkor pendrive-on is megkapjátok)
Készültek képek is, azokat holnap mailen küldöm. (vagy legkésőbb kedden)

Amúgy szerintem a nap leglátványosabb 5 perce volt ;-)...bár lehet csak én vagyok elfogult ;-)

RKC Sopron 2011.02.28. 19:29:48

@MáT: Oké köszi, várom a videót! Kíváncsi vagyok :) Szerintem is jók voltunk, bár nem láttam magunkat :P Kihoztuk amit ki lehetett abból az 5 percből!!!! :D

MáT 2011.02.28. 20:22:40

@RKC Sopron: jóváhagyták!

Link itt:
www.youtube.com/watch?v=kjo4BFpe3Gg

...meg az Ákos most ment edzésre, és viszi magával a képeket, videót pendrive-on ;-)
süti beállítások módosítása